Helyzetjelentés – avagy az elmúlt két hetem

Már megint elkapott a nátha. Már kezdem unni a dolgot. Az utóbbi idő nagyon stresszes és még nincs vége, habár már túl vagyok a legnehezebben. Így már csak három szóbeli van vissza és végeztem. Leérettségiztem. 10 napom van tanulni és meggyógyulni. A kettő együtt nekem sosem volt aranyélet, de ebben az esetben alkalmazkodnom kell.

De annyira fáradt vagyok! 😀

Ami a kajálás részét illeti, két hete olyan gyönyörűen tartom magam a kis diétámhoz, hogy el sem hiszem. Semmi félrezabálás, semmi kirohanás, semmi csoki. Hihetetlen, komolyan.

foooood
És nem sanyargatom magam, olyan jókat eszem! ❤

Egyre jobban szeretem ezt az utat. Az utat, amire magamtól léptem rá, amelyen kezdetben támogatást sem kaptam. De végig csináltam és most ott tartok, hogy abba sem akarom hagyni. Annyira jó egészségesnek lenni, annyira jó, hogy szégyentelenül felvehetem a rövidnadrágot a fullasztó melegben, mert nem kell attól félnem, hogy mit gondolnak mások. Amúgy meg. Kit érdekel az idegenek véleménye? 🙂

Az edzéssel kicsit el vagyok maradva. Mérges vagyok magamra emiatt, mert ezt is igyekeztem előre megtervezni. De nekem is vannak korlátaim, mint bármelyik embernek és amikor beüt a ménkű, akkor aztán rohadtul nincs kedvem tíz-húsz kilókat emelgetni. Kivételt képez ez alól az én tündéri 10 kilós kishúgom, akit imádok dobálgatni, legyen akármennyire rossz a közérzetem. Múltkor a nyakamba ültettem és úgy guggoltam. Azt hittem leszakad a nyakam. 😀

Voltam megint a teremben edzeni. Hát Istenem, hogy az mennyire jó volt! ❤ Felpakoltam minden súlyt és vigyorogva guggoltam és törtem ki a zene ritmusára. Mint egy mániákus mazochista idióta, aki azt szereti, ha fáj a lába, meg reszket. 😀 Nem is bírtam haza tekerni a biciklivel. Teljes eufóriában, endorfinnal eltelve sétáltam és toltam a biciklim mosolyogva. Jelenleg marad a heti egy termi edzés, mert még nem tudom hogyan alakulnak nyáron a dolgaim, másrészről pedig a tanulás miatt több nem is férne bele. Itthon szerencsére vannak súlyzóim, azokkal igyekszem edzésben tartani magam, illetve minden vasárnapra tervezek újból eljárni futni. Tavaly szeptember óta nem voltam, ami hosszú kihagyás, így újra az alapoktól kezdem majd és szépen lassan ismét belejövök. Nem fogom erőltetni, ha csak 20 perc megy, akkor 20 percet futok. Nem akarom meggyűlöltetni magam a világ egyik legszebb sportolási lehetőségét.

Az igazság az, hogy a sok megpróbáltatás, idegeskedés ellenére egyre inkább rá jövök arra, hogy szeretek élni. Szeretem az életem. Te is szeresd a sajátod, mert csak ez az egy van és csak rajtad áll, hogyan éled meg. 🙂

6bfa14c79e642f37520923f48322fee4

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

