Szabadon

Leérettségiztem. Szinte fel sem fogtam, hosszú napok kellettek ahhoz, hogy megértsem: végre vége. Itt a pihenés és a szórakozás időszaka. Rengeteg idő kellett, hogy kipihenjem, sőt igazság szerint még mindig pihenem a dolgot, simán alszom 10-12 órákat egyhuzamban, de ha rajtam múlna, még akkor sem kelnék fel. 😀 Hihetetlen szabadságérzet és boldogság együttese kavargott bennem, amikor a kezembe kaptam az érettségi bizonyítványom és vele együtt a nyelvvizsga bizonyítványom is. Mert megcsináltam, én, aki a semmiből jött, most van egy nyelvvizsgája és egy érettségije. Talán eddigi életem során ez volt a legkeményebb megpróbáltatás, de jelentem, túléltem!

Valahogy így… 😀

Ma végre elmentem futni. Hét-nyolc hónapja nem voltam és elmondhatatlanul hiányzott. Az érzés, amikor nem kell a mozdulatok sokaságára figyelned, hanem csak visznek a lábaid, magadba szívod a friss levegőt és kiürítheted a sok, felesleges gondolatot az agyadból. Ezért csodálatos ez a sport, mert csak mész, üres fejjel, szabadon.

Szükségem lesz majd egy kis időre, míg visszaszokom a 40-50 perces futásokra, és nem csak fizikailag kell visszaállnom erre, hanem mentálisan is. Nálam futás közben szóba sem jöhet a zene hallgatás, mert egyszerűen “kikocogom” a fülemből a fülhallgatót. Persze, egy ideig elviselhető a csend, meg a madárcsicsergés, de aztán csak megunja az ember. 😀

De már nagyon izgatott vagyok, hogy ismét űzhetem ezt a sportot. Tavaly nagyon megkedveltem, habár mindig nehezen veszem rá magam, de amikor sétálok hazafelé, az az euforikus érzés nem hasonlítható semmihez. ❤

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

