Hello Instagram!

Egy héttel ezelőtt megkaptam életem első okostelefonját. Köszönet érte a szüleimnek, akik megvették nekem a 19. szülinapomra. 🙂

Már régóta szerettem volna instagramot, ugyanis lenyűgöznek a gyönyörű fotók, amelyeket oda feltöltenek. Emellett szerintem a sportoló embereknek baromi jó motiváló oldal, ha a megfelelő embereket követi.

Szóval lényege ennek a posztnak az, hogy innentől kezdve a melopepo is megtalálható a weboldalon. Ez a saját személyes oldalam, de a kajáimról, edzéseimről is láthattok majd képeket. Illetve a hugomrol természetesen. 🙂

 kovacsbettina néven találtok meg 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

