Pici nyaralás után pici (?) baleset

Visszatértem a nagyszüleimtől. Számomra ez volt a nyaralás az egyetem előtt. Ugyanis felvettek Budapestre a Corvinusra, ahol remélhetőleg élelmiszermérnököt faragnak majd belőlem. 🙂 Tele vagyok izgalommal és egy kevéske félelemmel is, hiszen minden új lesz körülöttem. Az emberek, az életmód, a város. ❤ De már nagyon várom.

A “nyaralás” alatt is igyekeztem tartani magam a megfelelő evéshez. De hazudnék ha azt mondanám nem csúszott be néha egy finom kis fehér lisztrs túrós lepény, egy hideg citromos sör vagy éppen egy nutellás kenyér. 😀 De úgy éreztem, hogy ennyit megérdemlek, hiszen az utóbbi időben nagyon kitartóan hallgattam a saját testemre és semmi felesleges dologgal nem szennyeztem magam. A nagyszülőknél rengeteg dinnyét megettem. Nincs is jobb az otthoni, piaci, édes dinnyénél. ❤

Na meg a Nutellánál :D
Na meg a Nutellánál 😀

Tovább terveztem a maradást, azonban rá kellett jönnöm, hogy mennyire is hiányzik a húgom. Mondjuk az nem, hogy fél nyolckor felkeltsen reggelente. 😀

Amióta haza jöttem ismét visszatértem a főzéshez és a rendszeres edzéshez. Viszont becsúszott egy kis/nagy baj. Még nem tudom mekkora. Jelenleg ágyhoz vagyok kötve. Fáj minden mozdulat. Itt-ott izomlázam van, de ez eltörpül a jobb bokámban érzett fájdalom mellett. Nem tudom mi történt, orvoshoz még nem akarok menni. Jelenleg pihentetem és borogatom. Lehet csak rosszul léptem vagy megerőltettem. Szerencsére nem dagadt be. Úgyhogy most várok és pihenek. A 4 hetes popsi programot pedig elhalasztottam. 😀

1438075564368
Borogatom, hátha segít.

Ilyen esetben szerintem jobb a pihentetés. Nem szabad még jobban megerőltetni, nehogy nagyobb baj legyen belőle és végül az egész sportolósdinak vége legyen.

Reklámok

Pici nyaralás után pici (?) baleset” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

