Alive

Annyi minden történt velem az elmúlt 2 hétben. Elfáradtam. Muszájnak éreztem az edzést, ami velem még soha nem fordult elő. Nem főztem, mert egyszerűen undorodtam a gondolattól, hogy nekem negyven fokban megint a tűzhely mellett kelljen csirkét sütnöm meg zöldségeket párolnom. Elfáradtam. Lelkileg a padlóra küldött egy ember elvesztése, aki teljesen összetört. Tudjátok, az a tipikus helyzet, amikor attól kaptok pofont, akitől az ölelést várnátok.  De felálltam és most ismét itt vagyok. Kaptam helyette valaki mást. Egy sokkal jobbat. Egy olyan személyt, aki megérdemli, hogy szeressem. Mert bebizonyította, hogy szeretetre méltó.

Ma ismét edzettem. Bicikliztem. Nyafka kis 13 km volt, de az én nyamvadt kis 13 km-em. Majd meghaltam mire haza értem, de már rég voltam ennyire boldog. Régen öntött el ekkora szabadság és öröm egy edzés után. Na persze, most fáj a hátam meg a lábaim is, de ez a legkisebb bajom. Mert már kezdek rendbe jönni. És holnap megint főzni fogok. Fasírtot borsófőzelékkel, mert azt szeretem. Mert tudom, hogy jól fog esni és mosolyogva fogom megenni a spagetti helyett.

Miért? Mert tovább akarom csinálni. Mert küzdeni akarok. És nem azért, mert nekem ezt KELL tennem. Eddig így álltam hozzá. Ezért adtam fel egy idő után, mert úgy éreztem, ha nem csinálom meg az aznapi edzést, akkor én egy szörnyű ember vagyok. Egy lusta disznó.

Elegem lett abból is, hogy mindenért magamat hibáztatom. Eljött az a pont, amikor eldöntöttem nem csinálom ezt tovább. Hiszen vannak dolgok, amikről nem tehetek, de én mégis ezt gondoltam, hogy mert biztos miattam. De elengedtem. Az összes ilyet. Mert sok volt egyszerre. Annyi jó dolog van körülöttem, nem fogok a múlton rágódni. Elmúlt, vége van. Így egy félig új ember lettem. Felszabadultabb, boldogabb. Szabadon akarok szeretni, élni akarok. Mert még fiatal vagyok és ez a dolgom. “Sírni ha fáj, nevetni ha félek, érezni, hogy élek.” 🙂

Két hét múlva költözöm pestre. Ez a leghihetetlenebb. Úgy éreztem, ki kell ezt írnom magamból. Mert írni akartam róla és nem azért, mert írnom kell valamiről. Minden meg fog változni, de én már elkezdtem a változást. Egy jobb ember leszek. Egy boldogabb ember. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

